Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< квітня 2024 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 85 гостей на сайті
Освітньо-реабілітаційний простір
Матеріали роботи творчої групи «Компетентнісно-зорієнтований підхід до навчання в умовах використання технологій дистанційного навчання» PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

01

05

Переглянути матеріали роботи творчої групи «Компетентнісно-зорієнтований підхід до навчання в умовах використання технологій дистанційного навчання»

 
На допомогу вчителям математики PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

Математика вчить аналізувати і креативно підходити до розв'язання задач. Розвиває логічне мислення, пам'ять, пізнавальний інтерес, допитливість, зв'язне мовлення, вміння доводити розпочату справу до логічного завершення. Виховує самостійність, почуття відповідальності.

На уроках учні зосереджено працюють самостійно, у команді; використовують набуті знання, розвивають логічне мислення, радуються своїм маленьким, покроковим перемогам.

Дистанційне навчання внесло свої корективи. Отже, з'явилась гостра необхідність розробляти власну наочну базу, використовувати електронні ресурси (коригуючи їх під наших особливих дітей).

Вчителька математики Павелько Н.О. поділилась деякими матеріалами для підготовки на урок:

1. Презентації
 Vydi liniy 1. Види ліній
 znahod nevidomogo zmen  2. Знаходження невідомого зменшуваного
 Imenovani chisla  3. Іменовані числа
 
XXIV Міжнародноий конкурс з української мови імені Петра Яцика PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

Учні Гуляйпільської школи-інтернату стали активними учасниками XXIV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Метою конкурсу є забезпечення всебічного розвитку і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя, сприяння утвердженню її статусу як державної, піднесення престижу української мови серед молоді.

Кращі результати першого етапу (шкільного) показали такі учні:

Аделіна Стародуб, учениця 5 -А класу;

Богдан Мунтянов, учень 5-Б класу;

Карина Винокурова, учениця 6-В класу;

Аліна Сайгак, учениця 7-А класу;

Катерина Фоменко, учениця 8 класу;

Антон Величко, учень 8-Б класу;

Мирослава Михайлова, учениця 9-Б класу;

Данило Сабалдашний, учень 10 класу.

зображення viber 2023-11-13 22-41-58-985

зображення viber 2023-11-13 22-41-58-607

 
Вчитель Валентина Паливода PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель корекції розвитку Валентина Паливода здійснює формування навчальної мотивації, базових уявлень та вмінь, які необхідні для успішного засвоєння шкільної програми; сприяє розвитку у здобувачів освіти психічних функцій, які забезпечують навчальну діяльність (зорового сприйняття, просторової орієнтації, фонематичного слуху, кінестетичного сприйняття, пам'яті тощо); розвитку всіх видів сприймання, особливо зорового та слухового, на базі яких розвиваються вищі психічні функції; розвитку уміння зосереджувати увагу й цілеспрямовано працювати (ставити перед собою мету, усвідомлювати способи її досягнення, адекватно оцінювати результати); укріплює віру дитини у власні можливості.

1

 
Вчитель Леся Мищенко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології» Леся Мищенко формує в учнів уміння аналізувати та оцінювати вид роботи, планувати послідовність роботи, здійснювати самоконтроль; сприяє збагаченню уявлення, розвитку уваги, зорово-моторної координації, просторового орієнтування, дрібної моторики рук. А на основі збагачення словника назвами матеріалів, інструментів, ліній креслення, спеціальних термінів відбувається розвиток мовлення.

1 2

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 6
Copyright © 2012 by Jester.