ÂÂ
|
|
Облаштувати окремий внутрішній жіночий туалет у навчальному корпусі №1.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2017-2018 роки
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
Виконано
|
ÂÂ
|
|
Облаштувати шкільне подвір’я фонтаном.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2020 рік
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
|
Облаштувати зелені класи для проведення уроків та позакласних заходів на свіжому повітрі.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2018 рік
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
|
Відремонтувати приміщення комори та майстерню з ремонту дитячого одягу.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2017-2018 роки
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
Виконано
|
ÂÂ
|
|
Зробити ремонт пральні та лазні.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2018-2020 роки
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
|
Здійснити ремонт спортивного залу.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2018 рік
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
2.
|
Забезпечити виконання перспективного плану розвитку Закладу та плану роботи щодо створення безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень
|
Реалізувати заходи з розвитку закладу відповідно до перспективного плану на 2016-2020 роки.
Наказ від 25.04.2017№ 040 «Про створення умов щодо безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень».
|
2017-2020 роки
|
Адміністрація
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
Забезпечити реалізацію плану роботи щодо створення безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень, а саме:
|
2017-2020 роки
|
Адміністрація
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
Провести реконструкцію туалетних кімнат навчального корпусу №1 та №2 з облаштуванням пандусів, встановленням поручнів.
Наказ від 25.04.2017 № 040 «Про створення умов щодо безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень».
|
2017-2018 роки
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
Провести реконструкцію дверних отворів до класних кімнат на першому поверсі для можливості руху на візку, колясці, руху на милицях.
Наказ від 25.04.2017№ 040 «Про створення умов щодо безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень».
|
2018-2019 роки
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
Реконструювати окремі місця у роздягальні для збереження додаткових засобів для переміщення дітей-інвалідів.
Наказ від 25.04.2017№ 040 «Про створення умов щодо безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень».
|
2018-2019 роки
|
Заступник директора
з господарської роботи
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
ÂÂ
|
Передбачити на першому поверсі навчального корпусу додаткове робоче місце для роботи на комп’ютері, яке буде підключено до мережі.
Наказ від 25.04.2017№ 040 «Про створення умов щодо безперешкодного доступу дітей-інвалідів до приміщень».
|
2017-2018 роки
|
Адміністрація
|
ÂÂ
|
3.
|
Забезпечити ведення алфавітної книги відповідно до встановлених вимог.
|
Дотримуватись встановлених вимог при веденні алфавітної книги.
Наказ від 26.04.2017№ 041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
Постійно
|
Климуша І.В.
|
Виконано
|
4.
|
Забезпечити неухильне виконання рішення Запорізької обласної ради від 20.04.2016 № 2 «Про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг (ProZorro)»
|
Здійснювати контроль за виконанням рішення Запорізької обласної ради від 20.04.2017 № 2 «Про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг (ProZorro)».
Наказ від 03.05.2017 № 044 «Про забезпечення прозорості у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти».
|
Постійно
|
Тендерний комітет
|
Виконано
|
5.
|
У разі укладання прямих договорів на постачання товарів, робіт чи послуг без використання електронної системи закупівель в межах допорогових сум, визначених рішенням Запорізької обласної ради від 20.04.2016 № 2, забезпечити особистий контроль за розміром цінових пропозицій постачальників на засадах їх конкурентного відбору.
|
Призначено наказом по закладу відповідального за контроль щодо розмірів цінових пропозицій постачальників у разі укладення прямих договорів на постачання товарів, робіт чи послуг без використання електронної системи закупівель в межах допорогових сум, визначених рішенням Запорізької обласної ради від 20.04.2016 №2.
Наказ від 03.05.2017№ 044 «Про забезпечення прозорості у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти».
|
До 07.05.2017, постійно
|
Столяренко С.А.
|
Виконано
|
6.
|
Посилити контроль за дотриманням критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів
|
Опрацювати додатково з вчителями критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснювати постійний контроль за дотриманням критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Наказ від 28.04.2017№043 «Про посилення контролю за дотриманням вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів».
|
Постійно
|
Заступник директора з навчальної роботи, керівники методичних об’єднань
|
Виконано
|
7.
|
Розробити методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з математики, враховуючи особливості школярів, що навчаються у Закладі
|
Розроблено методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з математики для дітей із ЗПР та затверджено їх на засіданні методичного об’єднання.
Наказ від 28.04.2017№043 «Про посилення контролю за дотриманням вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів».
|
До 07.05.2017
|
Заступник директора з навчальної роботи, керівники методичних об’єднань, вчителі математики
|
Виконано
|
8.
|
Продовжити впровадження інноваційних форм урочної роботи (комп’ютерні технології), враховуючи ефективність даної форми при формуванні функціональної математичної грамотності дітей із затримкою психічного розвитку
|
Продовжити використання комп’ютерних технологій на уроках при формуванні функціональної математичної грамотності учнів із затримкою психічного розвитку.
Наказ від 28.04.2017 №043 «Про посилення контролю за дотриманням вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів».
|
Постійно
|
Вчителі математики
|
Виконано
|
9.
|
Започаткувати роботу віртуального методичного кабінету з наповненням науково-методичною літературою (публікації науковців, методистів у наукових фахових виданнях, електронні посібники, електронні варіанти видань з фаху тощо)
|
Створити на сайті школи віртуальний методичний кабінет.
Наказ від 04.05.2017 №046 «Про вдосконалення методичної роботи в школі».
|
До 07.05.2017
|
Заступники директора, керівники методичних об’єднань
|
Виконано
|
10.
|
Скласти поетапний план узагальнення та висвітлення досвіду педагогів-новаторів, учителів-методистів, вихователів-методистів, учителів вищої категорії, роботи творчих груп та інших у фахових виданнях, відповідних виставках, тощо.
|
Розроблено план роботи закладу з узагальненням та висвітлення досвіду педагогів-новаторів, учителів-методистів, учителів вищої категорії, результатів роботи творчих та динамічних груп у фахових виданнях, професійних конкурсах, участі у відповідних виставках.
Наказ від 04.05.2017 №046 «Про вдосконалення методичної роботи в школі».
|
До 07.05.2017
|
Заступники директора з навчальної та виховної роботи
|
Виконано
|
11.
|
Проводити роботу щодо безпечної організації навчально-виховного процесу
|
Продовжити роботу щодо безпечної організації навчально-виховної роботи згідно чинної нормативно-правової бази.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
Постійно
|
Адміністрація, служба з охорони праці
|
Виконано
|
12.
|
Вирішити питання щодо позначення аварійних виходів світловими покажчиками відповідно вимог
|
Позначити аварійні виходи світловими покажчиками відповідно до вимог.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
До 01.09.2017
|
Заступник директора з господарської роботи
|
ÂÂ
|
13.
|
Обладнати тіньовий навіс дерев’яною підлогою
|
Обладнати тіньовий навіс на дитячому майданчику дерев’яною підлогою.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
До 01.09.2017
|
Заступник директора з господарської роботи
|
Виконано
|
14.
|
Доповнити річний план роботи Закладу окремим розділом щодо діяльності психологічної служби відповідно до вимог МОН України (лист МОН України від 27.08.2000 № 1/9-352)
|
Внести у річний план роботи закладу окремий розділ щодо діяльності психологічної служби відповідно до вимог МОН України.
Наказ від 26.04.2017 №041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
До 01.09.2017
|
Столяренко С.А.
|
Виконано
|
15.
|
Забезпечити ведення документації психологічної служби згідно з листом МОН України «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби» від 17.09.2015 № 1/9-442
|
Психологу і соціального педагогу забезпечити ведення документації психологічної служби згідно з листом МОН України «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби» від 17.09.2015 № 1/9-442.
Наказ від 26.04.2017 №041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
З 07.04.2017, постійно
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
Виконано
|
16.
|
Забезпечити контроль за виконанням власних управлінських рішень як завершальної стадії управлінського рішення, забезпечити отримання зворотної інформації про хід виконання прийнятого рішення
|
Чітко контролювати виконання власних управлінських рішень, забезпечуючи отримання зворотної інформації про хід виконання прийнятих рішень.
Наказ від 26.04.2017 №041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
Постійно
|
Адміністрація
|
Виконано
|
17.
|
Вести документацію методичних об’єднань класних керівників та вихователів у відповідності до вимог нормативно-розпорядчих документів
|
Документацію методичних об’єднань Закладу вести у відповідності до вимог нормативно-розпорядчих документів.
Наказ від 26.04.2017 №041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
З 07.04.2017 та постійно
|
Керівники методичних об’єднань
|
Виконано
|
18.
|
Забезпечити безумовне виконання Інструкції з ведення ділової документації в загальноосвітніх навчальних закладах в частині нумерації управлінських рішень, умов зберігання ділової документації тощо
|
Забезпечити виконання Інструкції з ведення ділової документації в загальноосвітніх навчальних закладах, умов зберігання ділової документації.
Наказ від 26.04.2017 №041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
Постійно
|
Адміністрація
|
Виконано
|
19.
|
Переглянути і удосконалити перспективний графік контролю за станом викладання навчальних предметів
|
Удосконалено перспективний графік контролю за станом викладання навчальних предметів.
Наказ від 26.04.2017 №041 «Про дотримання вимог щодо ведення ділової документації у закладі».
|
До 30.04.2017
|
Заступник директора з навчальної роботи
|
Виконано
|
20.
|
Здійснити моніторинг ефективності використання годин варіативної складової робочого навчального плану
|
Відстежити ефективність використання годин варіативної складової робочого навчального плану, внести корективи у розподіл годин.
Наказ від 28.04.2017 №043 «Про посилення контролю за дотриманням вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів».
|
До кінця 2016/2017 навчального року
|
Адміністрація
|
Виконано
|
21.
|
Підвищити ефективність роботи з питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній діяльності, збільшуючи % вчителів, які ними постійно користуються у роботі
|
Продовжити роботу щодо використання педагогічними працівниками ІКТ у навчально-виховному процесі, збільшити відсоток педагогів, які ними користуються постійно.
Наказ від 04.05.2017№ 046 «Про вдосконалення методичної роботи в школі».
|
2017 рік, постійно
|
Адміністрація
|
Виконано
|
22.
|
Розглянути можливість комп’ютеризації роботи шкільної бібліотеки
|
Обладнати комп’ютерною технікою шкільну бібліотеку.
Наказ від 24.04.2017
№ 039 «Про покращення матеріально-технічної бази закладу».
|
2017/2018 навчальний рік
|
Адміністрація
|
ÂÂ
|
23.
|
При проведенні атестації педагогічних працівників комісією враховувати вимоги Закону України «Про запобігання корупції» в частині наявності конфлікту інтересів у членів комісії по відношенню до педагогічних працівників, які проходять атестацію
|
Атестаційній комісії закладу при проведенні атестації враховувати вимоги Закону України «Про запобігання корупції».
Наказ від 27.04.2017 №042 «Про вдосконалення роботи атестаційної комісії закладу».
|
З 07.04.2017, постійно
|
Голова атестаційної комісії
|
Виконано
|
24.
|
Сприяти росту професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи вихователів та учителів з метою підвищення кваліфікаційних категорій та педагогічних знань
|
Створювати умови для росту професійної майстерності педагогічних працівників з метою підвищення кваліфікаційних категорій, педагогічних звань та здобуття спеціальної дефектологічної освіти.
Наказ від 27.04.2017№042 «Про вдосконалення роботи атестаційної комісії закладу».
|
З 07.04.2017, постійно
|
Адміністрація
|
Виконано
|
25.
|
Активніше залучати Раду Закладу, батьківські комітети, громадськість до здійснення громадського контролю за станом навчально-виховного процесу у Закладі та умовами життя й утримання учнів
|
Продовжити залучати Раду Закладу, піклувальну раду,ÂÂÂÂÂÂ батьківський комітет, громадськість до здійснення громадського контролю за станом навчально-виховного процесу у Закладі та умовами життя і утримання дітей.
Наказ від 05.05.2017 №047 «Про удосконалення роботи з громадськістю».
|
З 07.04.2017, постійно
|
Адміністрація
|
Виконано
|