Головне меню

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Переклад сайту

Русский языкEnglish

Хто на сайті

На даний момент 26 гостей на сайті

Інформація

Дистанційне навчання
Інформатика 9-А,Б PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Вівторок, 03 листопада 2020, 20:02

Тема: Робота з фрагментами тексту: виділення, вставляння, переміщення, копіювання, вилучення, пошук і заміна фрагментів тексту. Використання буфера обміну. Робота з вікнами.

Хід уроку

Як ви вважаєте, які три якості необхідні для того, щоб людина була освіченою у повному розумінні? (Знання, звичка мислити, благородні почуття). Так, хто мало знає – той невіглас, хто не звик мислити – той грубий і тупий, у кого немає благородних почуттів – той убогий і ниций. Тому я бажаю вам бути освіченими у повному розумінні.

Якщо людина не повторює того, що вона знає, рівень її інтелекту прямує до нуля. Для того, щоб цього не сталося з нами пригадаємо вивчене.

З давніх Афін символом перемоги є смолоскип. Для того, щоб запалити вогонь знань і зацікавленості до нової теми, ми з вами маємо пройти сходинками до вершини.

Запитання:

  • Що таке текстовий редактор?
  • Як завантажити текстовий редактор?
  • Як можна переміщуватися в тексті?
  • Як перемикати клавіатуру (вибрати потрібну мову)?
  • Як вибрати необхідний шрифт?
  • Що потрібно зробити для того, щоб текст написати курсивом?
  • Як зберегти текст на зовнішніх носіях; відкрити файл, який знаходиться на дискеті?
  • Що треба зробити для того, щоб текст був розміщеним по середині листка (зліва, справа)?

 

Повідомлення теми, мети, завдань уроку і мотивація навчальної діяльності.

Повторені відомості знадобляться на сьогоднішньому уроці.

Нехай епіграфом нашого уроку будуть слова М.Монтеня: Мозок, добре влаштований, вартує більше, ніж мозок, добре наповнений.

Тема нашого уроку – „Робота з фрагментами тексту: виділення, вставляння, переміщення, копіювання, вилучення, пошук і заміна фрагментів тексту. Використання буфера обміну. Робота з вікнами”.

Ця тема актуальна на сьогоднішній день, адже більшість з вас у недалекому майбутньому буде студентом. Однією із форм роботи студентів є написання наукових робіт (повідомлення, реферат, курсова, дипломна робота). Безсумнівно, людина яка буде правильно застосовувати різні форми роботи вивченого на уроках інформатики, буде компетентним спеціалістом, бо саме в школі формуються творчі паростки розквіту особистості.

Після сьогоднішнього уроку ви зможете (очікувані результати).

-   Навчитися працювати з фрагментами тексту;

-   використовувати в роботі буфер обміну;

-   працювати з вікнами;

-   створювати проекти;

-   Розвинути увагу, уяву, кмітливість, мислення;

-   Виховати в собі естетичний смак, культуру спілкування, повагу до думки інших;

-   задумаєтесь „Чи варто берегти своє здоров’я?”

Я пропоную вам працювати за таким девізом:

„Я школяр.

Я особистість творча.

Я думаю, замислююся.

Я хочу знати”

На уроці ми маємо створити проект. Є різні види проектів: продуктивні, споживчі, розв’язання проблеми, проекти-вправи та практико-орієнтовані. Ми будемо працювати над рефератом з теми „Людина і здоров’я” і це буде практико-орієнтований проект.

Створення проекту складається з таких етапів:

  • Теоретичний етап
  • Визначення теми, її актуальність
  • Постановка задачі
  • Поетапне розв’язування задачі
  • Узагальнення і систематизація результатів роботи
  • Захист проекту

Вивчення правил і способів дій.

На першому етапі ми маємо вивчити новий теоретичний матеріал і встановити вимоги до написання реферату.

Пояснення вчителя за інструкційними картками.

Інструкційна картка №1

„Виділення фрагмента тексту”

Дія

Спосіб виконання

Виділення фрагменту тексту

  1. 1.Встановити курсор на початок фрагменту і, затиснувши ЛКМ, перемістити його до кінця фрагменту;
  2. 2.Встановити курсор на початок фрагменту і, затиснувши клавішу Shift, переміститись по тексту за допомогою клавіші → до кінця фрагменту.

Виділення окремого слова

1. Встановити на ньому І-подібний курсор мишки і виконати подвійне клацання.

Виділення речення

1. Встановити на ньому І-подібний курсор мишки і, утримуючи Ctrl, клацнути ЛКМ.

Виділення абзацу

  1. 1.Встановити на ньому І-подібний курсор мишки і виконати потрійне клацання;
  2. 2.Клацнути двічі по області виділення ЛКМ.

Виділення одного чи декількох рядків

  1. 1.Встановити курсор мишки в області виділення і клацнути ЛКМ;
  2. 2.Встановити курсор в області виділення, затиснути ЛКМ і протягнути його на необхідну кількість рядків;
  3. 3.За допомогою комбінації клавіш Shift + ↓(↑) можна виділити рядок знизу (зверху) від курсора;
  4. 4.За допомогою комбінації клавіш Shift + Home (End) можна виділити текст від курсора до початку (кінця) рядка.

Виділення всього тексту

  1. 1.Клацнути ЛКМ у полі виділення, утримуючи клавішу Ctrl;
  2. 2.Скористатись комбінацією клавіш Ctrl+А(Ф);
  3. 3.У пункті меню Правка вибрати команду Выделить все.

Скасування виділення

Клацнути ЛКМ поза виділеним фрагментом.

Інструкційна картка №2

„Дії з виділеними фрагментами тексту”

Дія

Спосіб виконання

Копіювання

  1. 1.Правка/Копировать;
  2. 2.Ctrl+С;
  3. 3.ПКМ/Копировать;
  4. 4.Кнопка Копировать на панелі інструментів Стандартная.

Вставляння

  1. 1.Правка/Вставить;
  2. 2.Ctrl+V;
  3. 3.ПКМ/Вставить;
  4. 4.Кнопка Вставить на панелі інструментів Стандартная.

Вилучення

  1. 1.Правка/Вырезать;
  2. 2.Ctrl+Х;
  3. 3.ПКМ/ Вырезать;
  4. 4.Кнопка Вырезать на панелі інструментів Стандартная;
  5. 5.Клавіша Delete – вирізання відбувається без занесення до буфера обміну.

Переміщення

  1. 1.Скопіювати фрагмент до буфера обміну, а потім вставити у потрібне місце;
  2. 2.Затиснути ЛКМ і перетягнути фрагмент у потрібне місце.

Інструкційна картка №3

„Пошук і заміна фрагментів тексту”

Дія

Спосіб виконання

Пошук

  1. 1.Правка/Найти;
  2. 2.Ctrl+F;
  3. 3.Скористатися клавішею Найти на панелі інструментів.

Заміна

  1. 1.Правка/Заменить;
  2. 2.Ctrl+Н.

Виконуються завдання за допомогою вчителя.:

1. Ввести з клавіатури текст. Зберегти документ під ім’ям „Зима”.

2. Виділити Речення Здрастуй, чарівна зимова казко!

3. Поміняти місцями перший і другий абзаци (методом перетягування і з використанням буфера обміну).

4. Знайти в тексті слово „ти”, замінити його словом „Зима”.

5. Створити новий документ. Записати в ньому „Я люблю зиму!”.

6. Додати текст із нового документу у документ „Зима”.

7. Вирізати вставлений фрагмент.

8. Зберегти документ „Зима” на диску у власну робочу папку.

Останнє оновлення на Четвер, 05 листопада 2020, 20:07
 
Інформатика 8-Б клас PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Вівторок, 03 листопада 2020, 19:57

Тема: Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі

   Створення, редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі

   наДля створення зображень   у Microsoft Word використовують інструмент Фігури з групи Ілюстрації на вкладці Вставлення Microsoft Word містить відповідні інструменти в середовищі графічного редактора, а також велику бібліотеку готових фігур, які використовують для створення зображень Вставлені зображення можна форматувати: обирати ефекти та стилі фігур змінювати властивості заливки фігури та її контуру, тощо.      Значення цих властивостей у Microsoft Word можна задавати за допомогою інструментів Формат в області Засоби креслення на вкладці, яка з'являється, якщо виділити створену фігуру . Як і для готових малюнків важливим є спосіб розташування зображення відносно тексту при розміщенні зображення в текстовому документі разом із текстом. Обрати його можна за допомогою інструментів Розташування та Обтікання текстом із групи Упорядкування вкладки    

   Формат Зображення, які складаються з кількох фігур, можна згрупувати в один об'єкт. Для цього спочатку слід при натисненій клавіші Shift послідовно виділити всі фігури, що входять до складу зображення. Потім необхідно виконати вказівку Групувати за допомогою відповідного контекстного меню або інструмента з групи Упорядкування вкладки Формат або Коли кілька фігур згруповані в один об'єкт, тоді для складеного зображення легко змінювати розміри та місце розміщення в текстовому документі, а також інші властивості

 

   У Графічні примітиви, які можна використовувати у Word , поділяють на кілька груп: основні фігури, лінії, фігурні стрілки, елементи блок-схем, зірки, виноски та стрічки 

У Word використовується кілька видів ліній - пряма лінія, сполучна лінія, крива, полілінія і мальована крива. Для їх створення використовують такі інструменти:

•    Пряма \ , Стрілка \, Двостороння стрілка \ — для малювання прямих ліній. Створення цих об’єктів відбувається аналогічно до малювання прямої лінії у графічному редакторі Paint.

•    Мальована крива ^ - для створення довільної кривої, що імітує малювання ліній олівцем від руки. Створення такого примітиву аналогічно до малювання олівцем у графічному редакторі Paint.

•    Крива /\ — для створення кривої за її місцями згину.

•    Полілінія О - для створення ламаних ліній.

Для створення замкненої ламаної або кривої потрібно її кінцеву точку вибрати біля початкової точки цієї лінії. Програма автоматично сполучаєÂ ці точки, замкнувши лінію і зафарбувавши внутрішню область.

Малювання фігур, які мають задану геометричну форму виконується за таким алгоритмом:

1.     На вкладці Вставлення в групі Зображення вибрати кнопку Фігури.

2.    Вибрати у наведеному переліку потрібну фігуру.

3.    Перевести вказівник у робочу область документа.

4. Зафіксувати початкову точку малювання фігури натисканням лівої кнопки миші.

5.    Утримуючи натиснутою ліву кнопку миші, перемістити вказівник у кінцеву точку малювання фігури,.

6.   ÂÂÂ Відпустити ліву кнопку миші.

•    будуть створюватися фігури правильної форми - круг або квадрат; якщо, малюючи овал або прямокутник, утримувати натиснутою клавішу Shift,

• утримання клавіші Shift під час побудови ліній та стрілок обмежує кути нахилу величинами, кратними 15°;

•    малювання фігур при натиснутій клавіші Ctrl здійснюється від центра фігури, що малюється;

• якщо потрібно послідовно намалювати кілька об’єктів одного виду, то відповідний інструмент слід вибрати правою кнопкою і зафіксувати режим рисування. Натиснути клавішу Esc, додавши всі потрібні об’єкти,;

•    доцільно збільшити масштаб відображення документа. щоб полегшити малювання дрібних деталей зображення,

Кожний графічний примітив у текстовому документі створюється окремо, а потім один на одного створюється    графічне    зображення копіюванням, переміщенням,накладанням

Під час наведення вказівника на об’єкт, він змінює вигляд на такий +*+.

 

Після вибору об’єкта навколо нього з’являються спеціальні позначки у вигляді маленьких кругів і квадратів, які розташовані навколо - маркери змінення розмірів, а для деяких графічних об’єктів також і маркер обертання .

Вказівник набуває вигляду двосторонньої стрілки, яка вказує напрямки можливого переміщення пд час наведення на маркери змінення розмірів . Переміщення маркера в цих напрямках приводить до відповідного змінення розмірів фігури.

Об’єкт можна повернути на довільний кут , використовуючи маркер обертання,. Для цього слід навести вказівник на маркер обертання

Для деяких фігур існує маркер зміненая форми, який має вигляд жовтого маленького ромба. Використовуючи його, можна змінювати зовнішній вигляд фігур, але їх ширина та висота залишаються незмінними. Змінення форми ліній, зокрема кривих, здійснюється редагуванням. Для цього слід:

Операції переміщення,копіювання, видалення графічних об’єктів здійснюються перетягуванням або клавішами клавіатури з використанням Буфера обміну,.

Якщо графічний об’єкт потрібно перемістити на незначну відстань, це можна зробити натисканням клавіш керування курсором у відповідному напрямку для виділеного об’єкта. Крок такого переміщення буде дорівнювати встановленому за замовчуванням значенню. Слід додатково утримувати натиснутою клавішу СІг для його зменшення під час переміщення .

ФОРМАТУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ У WORD

У створеного графічного об’єкта можна форматувати , тобто змінювати значення його властивостей. До операцій форматування графічних примітивів належать: змінення розмірів і форми об’єкта, типу, кольору та шаблону ліній його контуру, кольору й ефектів заливки тощо.

Для форматування графічних примітивів зручно користуватися елементами керування тимчасової вкладки Формат , яка з’являється на Стрічці в розділі Засоби малювання під час виділення графічного об’єкта.

Встановлення значень властивостей графічних об’єктів також можна здійснювати в діалоговому вікні Формат автофігури, що відкривається однойменною командою контекстного меню цього об’єкта. Після того потрібно встановити потрібні значення на вкладках Колір та лінії, Розмір та Розташування цього вікна.

   Створені групу об'єктів або графічні об'єкти можна повернути на 90° праворуч або ліворуч та відобразити зверху вниз чи зліва направо Для здійснення цієї операції потрібно попередньо виділивши потрібні об'єкти ,скористатися командою Обернути у групі Упорядкувати вкладки Формат.

Виконання всіх цих операцій з групою графічних об'єктів здійснюється з використанням елементів керування групи Упорядкувати тимчасової вкладки Формат або відповідними командами контекстного меню графічних об'єктів.


Останнє оновлення на Четвер, 05 листопада 2020, 20:07
 
Інформатика 8-А клас PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Вівторок, 03 листопада 2020, 19:54

Тема: Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої.

Мета:

Вивчення нового матеріалу

Синонімами до слова архітектура є будівля, задум, затія. В нашому випадку це будівля, те як побудований наш комп’ютер.

. Головною платою є материнська (назва схожа до слова матір, яка за кожним наглядає). Материнська або головна плата (англ. motherboard або main- board) — основна складова сучасних персональних комп’ютерів, яка забезпечує передачу даних між пристроями комп’ютера.

Пристрої та плати підключаються до материнської плати за допомого слотів (щілин або пазів) та сокетів (заглиблень, гнізд).

. Процесор комп’ютера CPU є його основною складовою. Він містить пристрій керування, який забезпечує виконання команд комп’ютерної програми, та арифметично-логічний пристрій, який і здійснює операції над даними

Основними властивостями є швидкість опрацювання даних, тактова частота (вимірюється в гігагерцах. Це кількість тактів в одну секунду, тобто кількість операцій, які здатен виконати процесор за секунду), кількість ядер (під процесорів), розрядності (також вказує на швидкодію) та обсягу кеш-пам’яті.

Кеш-пам’ять – це проміжна пам’ять (проміжний буфер обміну в якому зберігається інформація, яка найбільш вірогідніше може знадобитись в той чи інший момент). По даній схемі ви можете бачити, що ядро центрального процесора підключається до шини через кеш пам’ять.

Пам’ять комп’ютера поділяється на 2 види: внутрішня (постійна, оперативна, кеш) та зовнішня (магнітні диски, оптичні диски, флеш носії та інші).

До постійної пам’ять належить жорсткий диск (міжнародне позначення HDD). Основні складові жорсткого диска це електромагнітна головка (яка зчитує та записує інформацію) та саме місце збереження даних – дисків.

Щоб дізнатись властивості одного з розділів постійної пам’яті на комп’ютері потрібно вибрати розділ, натиснути ПКМ, та вибрати вкладання властивості.

Оперативна пам'ять (ОЗП або RAM) — пам'ять ЕОМ, призначена для зберігання коду та даних програм під час їх виконання.

Дізнатись характеристики оперативної пам’яті можна за допомогою натиснення по вільній робочій область в «Мій комп’ютер» ПКМ та обравши пункт «Свойства».

Перейдемо до зовнішніх носіїв. Найстаріший та неактуальний пристрій – магнітний диск. Його розмір складає всього 2880 КБ, тобто 2,8 МБ. Думаю всім зрозуміло чому він став не актуальним.

Оптичні диски також помалу виходять з використання користувачів. Основні категорії дисків:

  • CD-R – розмір 700 МБ (можна записати лише 1 раз)
  • CD-RW – розмір 700 МБ (можна записати до 1000 разів)
  • DVD-R – розмір 4,7 ГБ (можна записати лише 1 раз)
  • CD-RW – розмір 4,7 ГБ (можна записати до 1000 разів)

Найбільш стрімкого розвитку зараз зазнають флеш носії. Це зручні, маленькі та дуже вмістимі пристрої. Стандартом на даний момент це флешка розміром 32 ГБ у пересічного громадянина. Найбільша ж поки 1 ТБ.

Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання 1

Визначте на ПК властивості об’єму жорсткого диска та тактову частоту процесора

  • Практичне завдання 2

Створіть текстовимй документ з рекомендаціями щодо придбання пристроїв введення та виведення даних. У документі передбачте назву пристрою, 2-3 приклади моделей і їх зображення, ціну та посилання на інтернет-магазини для можливого придбання. Потрібні відомості знайдіть в інтернеті

Останнє оновлення на Четвер, 05 листопада 2020, 20:07
 
Англійська мова 4-А PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Вівторок, 03 листопада 2020, 15:56

Впр.1 вивчити слова.

изображение viber 2020-11-03 20-23-04

Останнє оновлення на Четвер, 05 листопада 2020, 15:57
 
Українська мова 8-А (02.11-06.11) PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Вівторок, 03 листопада 2020, 15:53

Вивчити правило, письмово виконати впр.102.

изображение viber 2020-11-03 20-17-15 изображение viber 2020-11-03 20-17-16

Останнє оновлення на Четвер, 05 листопада 2020, 15:55
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 6
Copyright © 2012 by Jester.