Оздоровлення 20/21 Друк
Написав Maxim   
Вівторок, 25 травня 2021, 07:51

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – відповідно до коду ДК 021:2015 код 55240000-4 - послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих таборів з оздоровлення та відпочинку дітей)Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Кількість та обсяг надання послуг – 1 путівка на одну зміну для 61 дитини тривалістю 21 добу; для 62 дітей тривалістю 10 діб; для 72 дитини тривалістю 3 доби; для 73 дітей тривалістю 17 діб для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, вихованців Гуляйпільської школи-інтернату з вадами розумового розвитку.

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-24-001171-c, дата Оголошення – 24.05.2021 р.

Очікувана вартість1 964 430,00 (один мільйон дев’ятсот шістдесят чотири тисячі чотириста тридцять гривень 00 коп.) грн. без ПДВ (Згідно статті 197 Податкового кодексуУкраїни передбачено операції, що звільнені від оподаткування, зокрема: «197.1.6. Постачання реабілітаційних послуг інвалідам, дітям-інвалідам, а також постачання путівок на санаторно-курортне лікування, оздоровлення та відпочинок на території України фізичних осіб віком до 18 років, інвалідів, дітей-інвалідів»).

 

 

 

КЕКВ 2730.

 

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2730, на підставі закупівельних цін попередніх періодів з урахуванням індексу інфляції, врахувавши кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким необхідно оздоровитися протягом 2021 року.

 

Строк надання послуг – протягом 2021 року.

 

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

 

І. Вимоги до послуг з розміщення та проживання:

1)ДЗОВ учасника повинен мати самостійну земельну ділянку, розташовану у екологічно чистій місцевості, розподілену на наступні зони: житлову, культурно-побутову, фізкультурно- оздоровчу, адміністративно-господарчу та технічного призначення, приміщення ізолятора, виділене в спеціальну зону з окремим входом та спеціальним під’їзним шляхом,

2)ділянка основної забудови табору повинна мати огородження заввишки не менше 0,9 метрів, озеленення повинно складати не менше 60% основної забудови, на території повинні бути обладнанні питні фонтанчики з розрахунку один на сто дітей, на території табору повинні бути обладнані додаткові каналізовані вбиральні,

3)учасник повинен забезпечити дітей місцем для купання у відкритій природній водоймі (пляжем): наявність піщаного пляжу на території ДЗОВ, територія пляжу повинна бути дбайливо очищеною від сміття та каміння, не мати сторонніх предметів, які можуть бути небезпечними для дітей, глибина водоймища у місцях купання не повинна перевищувати 1,3 метра. Дно водоймища повинно бути піщаним, вільним від мулу, водоростей, гострих предметів; на території пляжу повинні бути обладнані навіси від сонця, кабіни для переодягання, каналізовані вбиральні або з водонепроникним вигребом, обладнано спостережний пост, укомплектований рятувальним спорядженням, пункт медичної допомоги; зона купання на водоймі повинна бути позначена на поверхні води яскравими плавучими сигналами, які добре видно; склад та властивості води водного об’єкта у місці купання піддаються хіміко-бактеріологічному аналізу у порядку встановленому законодавством та повинні відповідати СанПін 4630-88. Місцерозташування ДЗОВ до берегової лінії пляжу повинна бути не більше 300 м.;

4)для проживання діти повинні розміщуватися у капітально зведених двоповерхових спорудах, у кімнатах з забезпеченням достатнього метражу на 1 особу (згідно з санітарними нормами) залежно від віку дитини, укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині (ліжко, шафа, тумбочка), постільною білизною, рушниками,

 

зміна постільної білизни повинна проводитися не рідше 1 разу на 10 днів; санітарні вузли повинні включати вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни дівчаток, душові кабіни і бути розташованими безпосередньо у житловій кімнаті, біля житлових кімнат або на тому самому поверсі; санітарні вузли повинні бути забезпечені цілодобовим гарячим водопостачанням та каналізовані.

 

ІІ. Вимоги до послуг з харчування:

1)кратність харчування повинна становити не менше п’яти разів;

2)приготування та подавання страв повинно проводитися працівниками ДЗОВ без залучення дітей;

3)учасник повинен забезпечити дітей повноцінним дієтичним харчуванням згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004 №1591;

 

ІІІ. Вимоги до послуг з організації виховної діяльності та дозвілля:

1)наявність бібліотеки, книжкового фонду,

2)наявність критого клубу, інших приміщень для демонстрації художніх і науково- популярних фільмів, відеофільмів та мультфільмів,

3)наявність літньої естради, музичної апаратури, забезпечення проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності – не менше 1 разу на 7 днів,

4)наявність приміщень для роботи гуртків, організація роботи гуртків, клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень – не менше 1 разу на 7 днів,

5)наявність критих павільйонів для організації дозвілля дітей на відкритому повітрі за негоди;

6)ДЗОВ повинен забезпечити проведення заходів, спрямованих на формування здорового способу життя, розвиток лідерських якостей у дітей, встановлення дружніх стосунків у дитячому колективі, тощо.

IV.Вимоги до послуг з організації фізкультурно-спортивної діяльності:

1)наявність майданчика для волейболу або пляжного волейболу та інвентаря для гри (майданчик з розміткою, сітка, волейбольні м’ячі);

2)наявність майданчика для баскетболу та інвентаря для гри (баскетбольні щити у придатному стані, м’ячі баскетбольні);

3)наявність майданчика для бадмінтону та інвентаря для гри (ракетки, воланчики);

4)наявність майданчика для настільного тенісу та інвентаря для гри (столи тенісні, ракетки, м’ячики),

5)наявність футбольного поля та інвентаря для гри (майданчик з розміткою, ворота, м’ячі футбольні),

6)наявність інших об’єктів фізкультурно-спортивного призначення та інвентаря для занять спортом – наявність місць для стрибків, туристичного обладнання, скакалок, майданчиків для силових тренувань, бігових доріжок тощо;

7)проведення занять з ранкової гігієнічної гімнастики – щоденно;

8)проведення змагань, занять з фізичної фізкультури та спорту, організація спортивних свят; забезпечення роботи спортивних секцій – не менше трьох.

V.Вимоги до послуг з медичного обслуговування:

1)спостереження медичними працівниками ДЗОВ учасника за станом здоров’я дітей, втому числі контроль стану здоров’я дітей під час проведення спортивних заходів, купання, повітряних та сонячних ванн, організації піших походів,

2)надання медичними працівниками ДЗОВ учасника невідкладної медичної допомоги у випадку хвороби дитини або її травмування,

3)забезпечення консультативного прийому лікарями закріплених територіальних лікувально-профілактичних закладів та надання допомоги в умовах стаціонару за місцезнаходженням ДЗОВ учасника,

4)облаштування медичного пункту, ізолятора та оснащення їх згідно з табелем оснащення медпункту дитячого оздоровчого табору медикаментами та медичним обладнанням, медичною документацією, забезпечення цілодобового чергування медичного працівника,

5)розподіл дітей на медичні групи для занять фізкультурою з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини, спостереження за станом здоров’я дітей, які перебувають у щадній групі,

6)проведення оцінки ефективності оздоровлення в умовах ДЗОВ учасника.

 

VІ. Вимоги до психологічних послуг (для ДЗОВ, які розраховані на одночасне перебування понад 240 дітей у зміну):

1)за потребою учасник повинен забезпечити проведення профілактичної роботи з дітьми з метою запобігання або усунення негативних психологічних чинників, що пливають на міжособистісні стосунки та формування тимчасового дитячого колективу; надання психологічної підтримки дітям, які зазнали стресових ситуацій унаслідок катастроф, техногенних аварій, стихійного лиха, перебування в зоні проведення АТО тощо;

2)проведення індивідуальних та групових бесід з особистісних та міжособистісних питань.

 

VІІ. Вимоги до інформаційних послуг:

 

1) надання інформації стосовно побуту, харчування, медичного обслуговування, змісту програм оздоровлення та відпочинку, режиму роботи ДЗОВ, правил перебування дитини у ДЗОВ.

 

ІІ. Кількісні вимоги до предмета закупівлі:

1)1 путівка на одну зміну для 61 дитини тривалістю 21 доби; для 62 дітей тривалістю 10 діб; для 72 дитини тривалістю 3 доби; для 73 дітей тривалістю 17 діб для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, вихованців Гуляйпільської школи-інтернату з вадами розумового розвитку в період 2021 року.

 

ІІІ. Серед загальної кількості дітей є:

 

1 дитина з DS цукровий діабет першого типу, тяжка форма, глікемічний контроль з високим ризиком для життя.

 

Цій дитині, на відміну від інших, необхідне:

 

-  6-ти разове харчування дієтстіл 9а за лікарем-дієтологом Михайлом Певзнером, контроль за харчуванням;

 

- ÂÂ Мінімум 4 рази робить контроль цукру в крові, за необхідністю повторювати аналіз через годину;

 

-   Робити 5 ін’єкцій інсуліну в день;

 

-   Контроль за фізичним навантаженням.

 

Особливості оздоровлення та відпочинку 1 дитини з DS цукровий діабет першого типу, тяжка форма, глікемічний контроль з високим ризиком для життя. З дитиною, що має діагноз DS цукровий діабет першого типу, тяжка форма, глікемічний контроль з високим ризиком для життя буде супроводжуюча особа-волонтер за дорученням опікуна, яка буде наглядати та особисто контролювати стан дитини. При цьому, нести відповідальність за здоров’я і життя такої дитини буде адміністрація та працівники ДЗОВ. А заклад оздоровлення та відпочинку, в свою чергу, забезпечує за свій рахунок проживання відповідної супроводжуючої особи та харчування.

 

Висвітлюємо також інші захворювання дітей, які їдуть до табору:

 

-  Енурез – 8 чол.

 

- Енкопрез – 1 чол.

 

-  Психопатоподібний синдром – 3 чол.

 

-  Резидуальна енцефалопатія- 6

 

-  Потребує подрібненої їжі (порушенна функція жування) – 1 дитина.

 

Тож потребують постійного нагляду медичних працівників, з метою своєчасного прийому ліків,  нічних підйомів до туалету.

 

IV.  Інші вимоги до предмета закупівлі:

 

  1. 1)ДЗОВ учасника повинен бути атестованим у порядку встановленому законодавством;
  2. 2)ДЗОВ учасника повинен бути включеним до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
  3. 3)діти під час перебування у ДЗОВ повинні бути застрахованими у порядку, встановленому законодавством;
  4. 4)стан ділянки основної забудови табору, будівель та споруд ДЗОВ, пляжу та водойми для купання повинен відповідати вимогам ДСанПін 5.5.5.23-99, вимогам санітарного законодавства та вимогам пожежної безпеки;
  5. 5)ДЗОВ учасника повинен належати за типом до позаміських закладів оздоровлення та відпочинку або дитячого закладу санаторного типу (згідно із статтею 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»);

 

Територія ДЗОВ повинна цілодобово охоронятися штатними працівниками ДЗОВ або ліцензованою охоронною організацією.

 

Орієнтовний графік заїзду дітей згідно з цією закупівлею. Планова потреба Замовника в періодичносі направлення дітей до ДЗОВ, з врахуванням фінансування по предмету закупілві на  2021 рік, має насутпний вигляд:

 

-                      з 01.07.21 – 61 дитина (на 21 добу)

 

-                      з 22.07.21 – 62 дітей (на10 діб)

 

-                      з 01.08.21 - 72 дитини (на 21 добу)

 

-                      з 04.08.21 - 73 дитини (на 17 діб)

 

Однак, зазначена періодичність та чисельність дітей на відпочинок та оздоровлення може бути змінена, в зв’язку карантинними заходами епідемічної небезпеки поширення COVID-19, відтак термін заїздів може бути перенесений, шляхом узгодженням відповідних обставин, сторонами за договором  про закупівлю у вигляді додаткової угоди.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

 Якісне та  безпечне оздоровлення; збереження здоров’я та життя вихованців, повноцінне харчування, медичне обслуговування, цікаве дозвілля.

Договір на послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих таборів з оздоровлення та відпочинку дітей) у 2021 рік буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

Останнє оновлення на Вівторок, 25 травня 2021, 08:04