Педагог – організатор
Животовська О.О.
“Успіху досягає не той, хто робить багато,
а той, хто робить небагато,
але те, що потрібно у даний момент ”
В. Воронцов
НАШ ДЕВІЗ:
Ми все бачимо, чуємо, записуємо, реагуємо і допомагаємо.
Ви виконуєте і живете дружно.
До групи методів самоорганізації життєдіяльності учнів, що забезпечують формування товариських взаємовідносин і організаторських здібностей, належить самоврядування. Самоврядування – метод самоорганізації учнівського колективу, який забезпечує формування позитивних взаємовідносин та безпосереднє включення учня до соціально значущих видів діяльності.
При побудові моделі діяльності учнівського самоврядування слід дотримуватися таких принципів:
1. поєднання громадських і особистісних інтересів у роботі органів учнівського самоврядування, самовизначення особистісної мети в конкретних проблемах;
2. єдність прав і обов’язків особистості, її соціальна захищеність та суспільна відповідальність;
співпраця з педагогами;
3. в основу діяльності покладені суспільно значущі мотиви, морально-етичні норми спілкування.
Визначають такі функції самоврядування:
1. адаптаційна - встановлення особистістю гармонійних стосунків у колективі;
2. інтеграційна - поєднання колективних та індивідуальних видів діяльності; взаємодія учнів, педагогів, батьків;
3. рефлексії та прогнозування - визначення перспективи на основі діагностики;
4. формування управлінської культури.
Read more
|