П'ятниця, 17 листопада 2023
Автор: Zmey
|
П'ятниця, 17 листопада 2023, 14:51
|
Учні 7-А, 8, 10 класів взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Лайфхаки з української мови» від проєкту «На Урок» і отримали дипломи за активну участь у конкурсі.
Як зазначає учителька української мови Юлія Коростильова, що такі конкурси зацікавлюють сучасних школярів. Але неможливо не погодитися, що це привід пригадати всі правила, які учні вивчають протягом шкільних років. Завжди наголошую про важливість української мови для сучасності та заохочую як школярів, так і себе, безупинного вивчення нашої рідної мови!

Read more
|
|
Автор: Zmey
|
П'ятниця, 17 листопада 2023, 14:41
|
16 листопада, у Міжнародний День толерантності, є чудова нагода допомогти дітям зрозуміти інших, привідкрити завісу табуйованих тем та розвинути людяність. День толерантності – це не просто формальна подія для підвищення загальної обізнаності, а дієвий інструмент, що сприяє створенню здорової психологічної атмосфери у класі та запобіганню насилля. Саме тому, класна керівниця Юлія Литвиненко провела для учнів 4-А класу виховний захід «Від добрих справ і кактус розквітає». Учні називали добрі справи, які зробили, і від цих вчинків навіть кактус розцвів на дитячих малюнках.


Read more
|
|
Автор: Zmey
|
П'ятниця, 17 листопада 2023, 07:39
|
Заняття творчістю заспокоюють, розвивають емоційний інтелект, фантазію та просто роблять людину щасливішою. Особливо важливо та необхідно розвивати творче начало у дітей, і в цьому може допомогти не тільки традиційне малювання, але і малювання в нетрадиційній техніці. Малюючи незвичайними способами дитина самореалізується, дає вихід власним емоціям та всебічно розвивається. Тому учням 3,4-а класів соціальним педагогом було запропоновано оживити осінній ліс. Діти поролоновими пензлями створювали зображення на деревах, наперебій висловлюючи задоволення від нового виду малювання. Одночасно діти мали можливість зануритися в світ власної уяви, в тихому осінньому лісі ненадовго піти від реальності з її правилами та законами.


Read more
|
|
|