Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< травня 2024 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 74 гостей на сайті
Корекційна робота

У КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР постійно надаються корекційно-розвиткові послуги здобувачам освіти з порушенням інтелектуального розвитку згідно рекомендації ІРЦ та урахуванням їх індивідуальних потреб.

Корекційно-розвиткові послуги – це комплексна система заходів спрямована на супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.



Вчитель дефектолог Юлія Савченко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель дефектолог Савченко Ю.П. свою роботу проводить за такими напрямками:

  1. Розвиток моторики.
  2. Розвиток тактильно - рухового сприймання.
  3. Сприймання форми, величини, кольору, конструювання предметів.
  4. Розвиток зорового сприймання.
  5. Сприймання особливих властивостей предметів через розвиток дотику, нюху, баричних відчуттів, смакових якостей.
  6. Сприймання простору.
  7. Сприймання часу.

2

 
Вчитель Станіслав Третьяков PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології» (обслуговуюча праця) Станіслав Третьяков для здобувачів освіти сприяє розвитку творчих, технічних і наукових здібностей; компетентностей особистості у процесі оволодіння вміннями та навичками роботи з різноманітними матеріалами; творчої активності вихованців у художній та технічній праці на основі взаємодоповнюваності, вміння планувати послідовність виконання трудових операцій, оцінювати результати власної і чужої роботи, сприяє формуванню в уяві вихованців картини культурного простору; забезпечує відчуття єдності у сприйманні довкілля.

383960676 1875405439527812 5816224259588418065 n 383965390 1875405589527797 1294783382045087594 n

 
Вчитель Антоніна Шаровська PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

На уроках соціально-побутового орієнтування вчитель Антоніна Шаровська забезпечує оволодіння здобувачами освіти навичками соціально - психологічної адаптації до сучасних умов життя. Заняття тісно пов'язані з формуванням життєвих компетенцій та соціалізації учнів, а також мають важливе практичне значення в повсякденному житті учнів. Вирішення цих завдань відбувається переважно шляхом практичних завдань, моделювання ситуацій та екскурсій та має чітку послідовність у організації занять з певної теми, як-то: бесіда на тему та практичні завдання (з наочним матеріалом); моделювання ситуації або екскурсії (подорожі); обговорення, аналіз.

Мої дистанційні уроки.

1

 
Корекційно – розвиткові заняття PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

    Активні вправи за участю рук і пальців позитивно впливають на розвиток та діяльність головного мозку.

   Психологом школи Антоніною Савицькою було проведено комплекс корекційних вправ для розвитку дрібної моторики рук та координації рухів; розвитку уваги, пам'яті. Різноманітні вправи з природним матеріалом неабияк зацікавили наших вихованців. Також психолог використала яскравий дидактичний матеріал, що сприяє розвитку пізнавальних процесів, тренує логіку, розвиває мовлення.

 

20231027 IMG-134f8c3032b93610e41a462a3dc3331a-V

 
Урок на тему «Розвиток логічного мислення» PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота
 
Олена Бикова - це психологиня із 25-ти річним досвідом роботи. Це фахівчиня, яка оцінює, діагностує і вивчає поведінку і розумові процеси. Психологиня завжди піклується про психічне здоров'я учнів, проводить дослідження та надає психологічну допомогу. Олена Михайлівна хоч і не має чарівної палички, не оцінює і не критикує, але вона спрямовує дітей та дає можливість зрозуміти те, що насправді відбувається у їхньому житті, допомагає роздивитися різні варіанти рішень та знайти вихід.
Так із учнями 3-Б класу був проведений урок на тему «Розвиток логічного мислення».
Психологиня розвивала в учнів логічне мислення шляхом порівнювання та класифікації предметів, розвивала категорійне мислення, розвивала увагу та вдосконалювала зорово-моторну координацію, просторові уявлення.
Як зазначає Олена Михайлівна, що завдання спрямувала на розвиток певних розумових здібностей учнів; вправи підібрала таким чином, щоб кожна дитина, незалежно від інтелектуальних здібностей, змогла виявити ініціативу, кмітливість та винахідливість.
 
photo 2023-10-25 23-21-22 photo 2023-10-25 23-21-40
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 4
Copyright © 2012 by Jester.