У КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР постійно надаються корекційно-розвиткові послуги здобувачам освіти з порушенням інтелектуального розвитку згідно рекомендації ІРЦ та урахуванням їх індивідуальних потреб.
Корекційно-розвиткові послуги – це комплексна система заходів спрямована на супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
|
Вчитель дефектолог Юлія Савченко |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель дефектолог Савченко Ю.П. свою роботу проводить за такими напрямками:
- Розвиток моторики.
- Розвиток тактильно - рухового сприймання.
- Сприймання форми, величини, кольору, конструювання предметів.
- Розвиток зорового сприймання.
- Сприймання особливих властивостей предметів через розвиток дотику, нюху, баричних відчуттів, смакових якостей.
- Сприймання простору.
- Сприймання часу.
|
|
Вчитель Станіслав Третьяков |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель предмету «Технології» (обслуговуюча праця) Станіслав Третьяков для здобувачів освіти сприяє розвитку творчих, технічних і наукових здібностей; компетентностей особистості у процесі оволодіння вміннями та навичками роботи з різноманітними матеріалами; творчої активності вихованців у художній та технічній праці на основі взаємодоповнюваності, вміння планувати послідовність виконання трудових операцій, оцінювати результати власної і чужої роботи, сприяє формуванню в уяві вихованців картини культурного простору; забезпечує відчуття єдності у сприйманні довкілля.
|
Вчитель Антоніна Шаровська |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
На уроках соціально-побутового орієнтування вчитель Антоніна Шаровська забезпечує оволодіння здобувачами освіти навичками соціально - психологічної адаптації до сучасних умов життя. Заняття тісно пов'язані з формуванням життєвих компетенцій та соціалізації учнів, а також мають важливе практичне значення в повсякденному житті учнів. Вирішення цих завдань відбувається переважно шляхом практичних завдань, моделювання ситуацій та екскурсій та має чітку послідовність у організації занять з певної теми, як-то: бесіда на тему та практичні завдання (з наочним матеріалом); моделювання ситуації або екскурсії (подорожі); обговорення, аналіз.
Мої дистанційні уроки.
|
Корекційно – розвиткові заняття |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Активні вправи за участю рук і пальців позитивно впливають на розвиток та діяльність головного мозку.
Психологом школи Антоніною Савицькою було проведено комплекс корекційних вправ для розвитку дрібної моторики рук та координації рухів; розвитку уваги, пам'яті. Різноманітні вправи з природним матеріалом неабияк зацікавили наших вихованців. Також психолог використала яскравий дидактичний матеріал, що сприяє розвитку пізнавальних процесів, тренує логіку, розвиває мовлення.
|
Урок на тему «Розвиток логічного мислення» |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Олена Бикова - це психологиня із 25-ти річним досвідом роботи. Це фахівчиня, яка оцінює, діагностує і вивчає поведінку і розумові процеси. Психологиня завжди піклується про психічне здоров'я учнів, проводить дослідження та надає психологічну допомогу. Олена Михайлівна хоч і не має чарівної палички, не оцінює і не критикує, але вона спрямовує дітей та дає можливість зрозуміти те, що насправді відбувається у їхньому житті, допомагає роздивитися різні варіанти рішень та знайти вихід.
Так із учнями 3-Б класу був проведений урок на тему «Розвиток логічного мислення».
Психологиня розвивала в учнів логічне мислення шляхом порівнювання та класифікації предметів, розвивала категорійне мислення, розвивала увагу та вдосконалювала зорово-моторну координацію, просторові уявлення.
Як зазначає Олена Михайлівна, що завдання спрямувала на розвиток певних розумових здібностей учнів; вправи підібрала таким чином, щоб кожна дитина, незалежно від інтелектуальних здібностей, змогла виявити ініціативу, кмітливість та винахідливість.
|
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 2 з 4 |